Me har nytta IPaden til digital lærebok (Brettboka i år, Goodreader i fjor), me har skrive notater (Pages og Pen and paper),
laga tankekart (Mindjet), laga film (Imovie) og laga Eforedrag (Explain everything).
Me byrja med ein ide om at IPaden kanskje
kunne erstatta både PC og bøker, men dette viste seg raskt å ikkje halda stikk.
I fjor hadde me ein forsøksklasse der elevane sjølv fekk velja om dei ville
bruka IPad eller Pc/Mac, desse elevane brukte IPaden i liten grad til å
produsera tekster. Dette kan jo koma av at me alle har ein tendens til å velja
det me er mest van med, og eg har difor tenkt at det vil vera interessant å
styra elevane i større grad i starten av dette året. Det ser likevel ut til at
elevane vel PC/Mac når dei skal produsere tekster, når dei får lov til å velje.
Kanskje det hadde sett annleis ut om dei hadde fått utdelt tastatur med
IPadane. Eg har inntrykk av at IPaden fungerer godt som digitalt læreverk, men
at den ikkje fungerer så godt til tekstproduksjon.
Det har vore veldig interessant for meg
som lærar å jobbe med IPad, ikkje minst fordi det har gitt meg eit visst press
til å prøve ut nye måtar å gjera ting på. Det har vore ei positiv erfaring å få
innleveringer som Eforedrag og film, heller enn alltid som tekst. Eg var litt
skeptisk på førehand, sidan eg ikkje synest sjølv av eg er flink nok i programma
til å laga film og Eforedrag, men dette har vist seg å ikkje vera noko problem.
IKT pedagogen på huset har vore veldig velvillig til å ta seg av opplæringa av
elevane, og elevane har vore veldig flinke til å spør kvarandre og finna utav
dei problema som har dukka opp.
Turid Siqveland
Turid Siqveland
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar